Türkü Dinle

23 Eylül 2007 Pazar

Dj Akman - Bir Fidan Gibi

Batida Kaldi Umutlarim Yarinda Kaldi Yarinlarim Gemide Yerken Saldim Gencligime Dellencesine Haykirdim Yollar Uzak Yildizlar Yakin Sarkilarda Kalmis Notalarim  Bugün Kalbime Yeni Bir Sayfa Actim Hayata Tek Basina Demir Attim Sinifta Kaldi Gencligim Hayat Benim Ögretmenim Kaderime Haykirdim Sevgi Herine Nefrat Aldi Günes Battisi Yilan Huylu Serseri O Yollari Ben Coktan Gectim Düsünsene Bir Fidan Yeni Acarken Karsilasti Aci Dolu Yasamla Oda Insaniyeti Dolduguna Kücükde Olsa Cakti Bu Ortami Denizde Koybolmus Sevgisi Yasamadi Biraz Olsada Bu Hayati

(Refrain:) 2x
Denizlere Gömün Beni Ay Isigi Görmeyeyim Dallarimdan Kirin Beni Bir Fidan Gibi Birdaha Hic Sevmeyeyim Baharlari Görmeyeyim Firizlere Güvenmeyeyim Bir Fidan Gibi


Önceden Bir Sevdigi Vardi Mahalle Arasi Bulusurdu Verilmis Siirler Sözler Vardi Hepsi Simdi Gecmisde Kaldi Anna Baba Sevgisinden Uzak Kaldi Tek Basina Bu Agir Yükü Kaldirdi Yasamayi Direnmeyi Ögrendi Yavas Yavas Büyüdü Kocaman Bir Fidan Oldu Yapraklari Acti Ama Engell Sordu Gencligini Yasamadi Onu Anlayan Olmadi Herkezin Derdi Kendine Belki Uzaklasmak Istedi Buralardan Icki Olmus Tek Teselli Biraz Olsa Unuturum Düsüncesinde Ay Ve Günes Ayni Anda Ciksa Kiyametmi Geldi Kafaya Takmadi Bu Hayatin Ögretmeni Oldu Bir fidan Gibi Büyüdüm Anne Su Yerine Aci Cile Döktüler Üstüme Kalbim Agliyor Gözlerim Yavas Yavas Kapaniyor Dayanacak Gücüm Kalmadi Gidecegim Buralardan Sevdigim Vardi Söyleyin Ona Hayat Bize Bülmedi Ben Gidersem Birgün Buralardan Adimi Mezar Tasina Yazin Bu Yasadiklarim Kadermiydi Cilemiydi Bilemedi Anne

(Rafrain:) 2x
Denizlere Gömün Beni Ay Isigi Görmeyeyim Dallarimdan Kirin Beni Bir Fidan Gibi Birdaha Hic Sevmeyeyim Baharlari Görmeyeyim Firizlere Güvenmeyeyim Bir Fidan Gibi

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker
Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
webbul.net yeniListe.com http://www.kralfilm.com/topo/ www.turksiteler100.comToplist rehber.gen.tr

Öğretmenler Forumu  Edebiyat Forumu  Sohbet  Gazeteler  video dershane öss soruları  kpss soruları  oks soruları >  videolar edebiyat  Şarkı Sözleri   >  videolar  anaokulu   oyunlar  gazete  türkü İngilizce Komik Resimler  Fıkralar Yemek Tarifleri Rüya Tabirleri Burçlar Bitkisel Tedavi Hastalıklar Şiir Zeka Soruları Karikatür Şarkı Sözleri Tarih  Edebiyat Forum  Yemek Tarifleri Şifalı Bitkiler  Diyet Cilt Bakımı ve Güzellik Beslenme Cinsel Sağlık Alternatif Tıp Hastalıklar Biyoloji Felsefe Coğrafya Savaşlar İnkılap Tarihi Osmanlı Tarihi Matematik Geometri Fizik Kimya Biyoloji İngilizce Coğrafya Tarih Video dershane Öss Kpss Rüya Tabirleri Rüya Tabirleri Videolar Video izle komik Video izle Yemek Tarifleri Türkü Sözleri edebiyat performans ödevleri