Türkü Dinle

23 Eylül 2007 Pazar

Dört Yüz - Ne Senle Ne Sensiz

Şimdi dönmek istesende çok geç bunun için
Göz göre göre kilit vurdum kalbime
Her hikayenin sonu aynı başlar sonra biter
Demiştim sana bak esirin oldu kalbim

Keşke gelip uyandırsan bu kabustan

Ne senle ne sensiz acı verir sessizlik
Bunu anlatmak çok zor
Ne gitsen ne kalsan olmaz hayat sen yoksan
Bunu haykırmak çok zor

Demiştim ki gel kaçalım bu şehirden
Aşkın gözü kördü eskiden
Sana son çağrım buydu duymak istemedin
Bu yeminler yalan ezberledim hepsini

Keşke gelip uyandırsan bu kabustan

Ne senle ne sensiz acı verir sessizlik
Bunu anlatmak çok zor
Ne gitsen ne kalsan olmaz hayat sen yoksan
Bunu haykırmak çok zor

Bu kadar Bu kadar kolay mı söyle
Beni sakın sensiz bırakma
Bunu yapma
Yapamam yapamam artık seninle
Beni daha fazla ağlatma

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker
Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
webbul.net yeniListe.com http://www.kralfilm.com/topo/ www.turksiteler100.comToplist rehber.gen.tr

Öğretmenler Forumu  Edebiyat Forumu  Sohbet  Gazeteler  video dershane öss soruları  kpss soruları  oks soruları >  videolar edebiyat  Şarkı Sözleri   >  videolar  anaokulu   oyunlar  gazete  türkü İngilizce Komik Resimler  Fıkralar Yemek Tarifleri Rüya Tabirleri Burçlar Bitkisel Tedavi Hastalıklar Şiir Zeka Soruları Karikatür Şarkı Sözleri Tarih  Edebiyat Forum  Yemek Tarifleri Şifalı Bitkiler  Diyet Cilt Bakımı ve Güzellik Beslenme Cinsel Sağlık Alternatif Tıp Hastalıklar Biyoloji Felsefe Coğrafya Savaşlar İnkılap Tarihi Osmanlı Tarihi Matematik Geometri Fizik Kimya Biyoloji İngilizce Coğrafya Tarih Video dershane Öss Kpss Rüya Tabirleri Rüya Tabirleri Videolar Video izle komik Video izle Yemek Tarifleri Türkü Sözleri edebiyat performans ödevleri