Türkü Dinle

23 Eylül 2007 Pazar

Duman - Yanıbaşımdan

Sevemedim ben bugunu sevemedim Basindan
goremedim gectigini yanıbasimdan Her yanimdan
gelemedim ben oyuna
gelemedim Yasımdan
kovaladim sevdigimi
yanibasimdan her yanimdan 2x

Yasamadim ben bugunu
yasamadim İnadimdan
goremedim gectigini
yanibasimdan heryanimdan 2x

Ellerin uzanmasin uzak dursun dedim
sakin dokunmasin hayalettiklerim bana
yakismasın inancim yok benim...

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker
Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
webbul.net yeniListe.com http://www.kralfilm.com/topo/ www.turksiteler100.comToplist rehber.gen.tr

Öğretmenler Forumu  Edebiyat Forumu  Sohbet  Gazeteler  video dershane öss soruları  kpss soruları  oks soruları >  videolar edebiyat  Şarkı Sözleri   >  videolar  anaokulu   oyunlar  gazete  türkü İngilizce Komik Resimler  Fıkralar Yemek Tarifleri Rüya Tabirleri Burçlar Bitkisel Tedavi Hastalıklar Şiir Zeka Soruları Karikatür Şarkı Sözleri Tarih  Edebiyat Forum  Yemek Tarifleri Şifalı Bitkiler  Diyet Cilt Bakımı ve Güzellik Beslenme Cinsel Sağlık Alternatif Tıp Hastalıklar Biyoloji Felsefe Coğrafya Savaşlar İnkılap Tarihi Osmanlı Tarihi Matematik Geometri Fizik Kimya Biyoloji İngilizce Coğrafya Tarih Video dershane Öss Kpss Rüya Tabirleri Rüya Tabirleri Videolar Video izle komik Video izle Yemek Tarifleri Türkü Sözleri edebiyat performans ödevleri