Türkü Dinle

23 Eylül 2007 Pazar

Duman - Manası Yok

Akıldan geçen yolu kazmışlar
Ben geçer miyim yok
Ah bu diyarda kimi yakmışlar
Haberin var mı koç

Saygıdan geçen yolu yakmışlar
Ben geçer miyim yok
Ah bu diyarda kimi asmışlar
Haberin var mı koç

Solumdan geçen yolu asmışlar
Ben geçer miyim yok
Komşu toprağa kimi gömmüşler
Haberin var mı koç

Gönülden geçen yolu gömmüşer
Ben geçer miyim yok
Ah bu diyarda kimi kesmişler
Haberin var mı koç

Sanattan geçen yolu kesmişler
Ben geçermiyim
Karşı köprüden kimi atmışlar
Haberin var mı koç

Manası yoktur yok
Yok bu alemin
Alası yoktur yok
Yok bu gafletin

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker
Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
webbul.net yeniListe.com http://www.kralfilm.com/topo/ www.turksiteler100.comToplist rehber.gen.tr

Öğretmenler Forumu  Edebiyat Forumu  Sohbet  Gazeteler  video dershane öss soruları  kpss soruları  oks soruları >  videolar edebiyat  Şarkı Sözleri   >  videolar  anaokulu   oyunlar  gazete  türkü İngilizce Komik Resimler  Fıkralar Yemek Tarifleri Rüya Tabirleri Burçlar Bitkisel Tedavi Hastalıklar Şiir Zeka Soruları Karikatür Şarkı Sözleri Tarih  Edebiyat Forum  Yemek Tarifleri Şifalı Bitkiler  Diyet Cilt Bakımı ve Güzellik Beslenme Cinsel Sağlık Alternatif Tıp Hastalıklar Biyoloji Felsefe Coğrafya Savaşlar İnkılap Tarihi Osmanlı Tarihi Matematik Geometri Fizik Kimya Biyoloji İngilizce Coğrafya Tarih Video dershane Öss Kpss Rüya Tabirleri Rüya Tabirleri Videolar Video izle komik Video izle Yemek Tarifleri Türkü Sözleri edebiyat performans ödevleri