Türkü Dinle

23 Eylül 2007 Pazar

Dj Akman - Hani Bizim Sevdamız

Hani bizim sevdamiz devirirdi daglari
hani bizim sevdamiz eritirdi daglari
bir daha soruyorum hani bizim sevdamiz yikardi o
yalan daglari. Hani bizim sevdamiz devirirdi
daglari hani bizim sevdamiz eritirdi daglari hani
bizim sevdamiz yikardi o yalan daglari tek bir dileyim
allahindan bulasin Hani bizim sevdamiz devirirdi daglari
hani bizim sevdamiz eritirdi daglari hani bizim sevdamiz
yikardi o yalan daglari. Tek bir dileyim allahimdan bulasin.
Sabahlara kadar senin icin goz yasi biraktim bana seviyorum
dedin hani sonuna kadardin askimi batirdin beni benden
caldin yuzume guluyorsun bunun icin mi savastin roll
oynamakla o kadar iyisin ki tbrk etsem senin gibilere
az gelir sana soyluyorum artik sevmiyorum nefretin
babasini bana yasattin bir tek kalbimi onuda sen yaktin
kucuk canima hic mi dogru duruz bakmadin aglamiyorum
delikanli gibi soyluyorum be neden boyle bitecekti isyanim
sana be allahin varmi onu dusunuyorum ben senin gibilerin
bu dunyada isi ne Hani bizim sevdamiz, hani bizim sevdamiz,
hani bizim sevdamiz. Hani bizim sevdamiz hani devirirdi daglari
hani bizim sevdamiz hani eritirdi daglari bir daha soruyorum hani
bizim sevdamiz yikardi o yalan daglari tek bir dileyim allahimdan bulasin.
Simdi bakiyorum da herkezin elindesin bu dunyada birtek degerini
ben bilmistim icim yaniyor bunu sen hissedemezsin birgun geri geldin
seviyorum dersin ayagima kapansan bile seni affetmeyecegim kapimda
surunsen daha da gebertecem hayir dokunmam deli kanliliga yakismaz
nerde basladiysa artik bennim icin orda biter kader bu degil
senin gibilere care keder seviyorum dedin yalan soyledin benim
gozumde artik cehennemliksin goz yasim aksin salla gitsin
alisirim ben savasirim ben korkma yeterki sen kal uzaklarda
hani beni seviyordun yalan soyledin bana o kadar kirdin ki
param parca yaptin beni kendime kiyacaktim ama senin gibilere
deymez bile ne diyim be guzelim allahim versin sana cevzani ama
yanarim hani bizim sevdamiz hani bizim sevdamiz, hani bizim sevdamiz,
son nefes, dj arda, hani bizim sevdamiz, hani bizim sevdamiz, hani bizim
sevdamiz.

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker
Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
webbul.net yeniListe.com http://www.kralfilm.com/topo/ www.turksiteler100.comToplist rehber.gen.tr

Öğretmenler Forumu  Edebiyat Forumu  Sohbet  Gazeteler  video dershane öss soruları  kpss soruları  oks soruları >  videolar edebiyat  Şarkı Sözleri   >  videolar  anaokulu   oyunlar  gazete  türkü İngilizce Komik Resimler  Fıkralar Yemek Tarifleri Rüya Tabirleri Burçlar Bitkisel Tedavi Hastalıklar Şiir Zeka Soruları Karikatür Şarkı Sözleri Tarih  Edebiyat Forum  Yemek Tarifleri Şifalı Bitkiler  Diyet Cilt Bakımı ve Güzellik Beslenme Cinsel Sağlık Alternatif Tıp Hastalıklar Biyoloji Felsefe Coğrafya Savaşlar İnkılap Tarihi Osmanlı Tarihi Matematik Geometri Fizik Kimya Biyoloji İngilizce Coğrafya Tarih Video dershane Öss Kpss Rüya Tabirleri Rüya Tabirleri Videolar Video izle komik Video izle Yemek Tarifleri Türkü Sözleri edebiyat performans ödevleri