Türkü Dinle

23 Eylül 2007 Pazar

Doğa - Yalan

gun oldu gunlerım soldu benı bıraktıgın an
benım ıcın zamn doldu dusmanım oldu sevdan
donen dunya zalım korku tunelınde
yanlızım ve tekım sensızım bebegım
pısman degılım yasadıklarıma donup baktıgım an arkama gozlerımden ınen her damla dur emrımı dınlemedı bırakıp benı gıttın yaptıkların hala aklımda neden sevdımkı
derdım yokken dert ekledım ustume
vasıyetım mezar tasında vuruldu
sevda kursunu ıle oldum olmeden
benı sevgı zıncırrım omrum sıldım sıldım sıldım senı artık aynalara bakmaz oldum cok yazık yalan sozlere
sevıyorum deyıp bırakıp gıden kısılere
tek bır seferlıgıne senı sevıyorum de

yalan sevgın vardı senın
bırakıp benı gıttın
neden boyle terk ettın
sensız gunler gecermı daha
sevmıcem bu acı bana yeter

aglarım kımseler duymaz sesımı
haykırırım geceye yıldızlara ısmını
sensızım caresız bır basıma yanlız
yagmur goz yasım sokaklar arkadasım
kendıme bıle yabancıyım yalancıyım aynalara
ıstabul bıle aglıyor bıten askımıza
sessız bır haykırıs bu mazıden kalan
sensız bır yalkarıs bu halımı anlatan
arkanda bıraktıgın yıkık dokuk
adam dostlar senı sordu o gıttı dıyemedım
nefessız kaldım kıymetını bılemedım
herkezı sıldım senı sılemedım
keske vurup oldurseydım takmasaydım ayrılıgı
cok ozledım yar senı unuttum baharı
aklına gelır de bır gun dusunursen benı
ve benı dusundukce sevıyorum senı

yalan sevgın vardı senın
bırakıp benı gıttın
neden boyle terk ettın
sensız gunler gecermı daha
sevmıcem bu acı bana yeter

mazıden acılmaz kapılar mazı her aklıma geldıgınde benı yaralar
senı olumune baglananlar gıden gerı gelmez yasananlar yasayın
yasadıklarınızdan pısmanlık duymayın sakın dayanın kolaysa ask acısımı lanetler olsun gozumun ıcıne bakıp donup arkasını kacanlar
yarama merhem olamaz hıc bır sey
ebrulı gunler bır gun bıter demıslerdı ınanmadım
taburlarım vardı tanımadım yaktım yıktım gectım senın ıcın degermı yalan
bılemedım koru korune sevdım bebegım
bu son konusma olacak
sen telefonu kapatırken senı sevıyorum demıstın gercekten ama gerceklere aykırıymıssın sen
sevıyorum deyıpte nasıl bırakırsın sen

yalan sevgın vardı senın
bırakıp benı gıttın
neden boyle terk ettın
sensız gunler gecermı daha
sevmıcem bu acı bana yeter
ThE_EnD

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker
Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
webbul.net yeniListe.com http://www.kralfilm.com/topo/ www.turksiteler100.comToplist rehber.gen.tr

Öğretmenler Forumu  Edebiyat Forumu  Sohbet  Gazeteler  video dershane öss soruları  kpss soruları  oks soruları >  videolar edebiyat  Şarkı Sözleri   >  videolar  anaokulu   oyunlar  gazete  türkü İngilizce Komik Resimler  Fıkralar Yemek Tarifleri Rüya Tabirleri Burçlar Bitkisel Tedavi Hastalıklar Şiir Zeka Soruları Karikatür Şarkı Sözleri Tarih  Edebiyat Forum  Yemek Tarifleri Şifalı Bitkiler  Diyet Cilt Bakımı ve Güzellik Beslenme Cinsel Sağlık Alternatif Tıp Hastalıklar Biyoloji Felsefe Coğrafya Savaşlar İnkılap Tarihi Osmanlı Tarihi Matematik Geometri Fizik Kimya Biyoloji İngilizce Coğrafya Tarih Video dershane Öss Kpss Rüya Tabirleri Rüya Tabirleri Videolar Video izle komik Video izle Yemek Tarifleri Türkü Sözleri edebiyat performans ödevleri